Puhelimia Helsinki
Ole siellä missä asiakkaasi sinua eniten tarvitsee
Cuuma Communications Oy on asiakaspalvelu-operaattori ja ohjelmistoyritys, jonka intohimona on mahdollistaa Suomen parhaimpia asiakaskokemuksia. Kotimainen Cuuma on erikoistunut asiakasorganisaatioiden vaihtelevien tarpeiden ratkomiseen – erilaiset toimialojen ja liiketoimintamallien asettamat haasteet huomioiden. Cuuman asiakaspalveluratkaisu on yrityksen tarpeisiin räätälöitävä kokonaisuus, jonka pohjana toimii usein älykäs puhelinvaihde ja tiketöinti automaatioineen. Ratkaisua voidaan rikastaa valmiilla integraatioilla, joista tyypillisimpiä ovat esimerkiksi numerotiedustelu, kalenteri- sekä CRM-integraatiot. Cuuman palvelut sisältävät myös tarvittavat tekoälyominaisuudet erinomaisen asiakaspalvelun tueksi – kuten puheentunnistuksen, automaattiset vastaukset, datan hyödyntämisen sekä generatiivisen tekoälyn mahdollistamat ratkaisut. Yrityksen lähtökohtana on, että asiakaskokemus syntyy motivoituneesta henkilöstöstä sekä halusta kehittyä. Voittavan asiakaskokemuksen pohjalla ovat oikeat ja helppokäyttöiset työvälineet, jotka yhdistyvät saumattomaksi kokonaisuudeksi. Parantamalla asiakaspalvelua voidaan kasvattaa asiakkaan elinkaaren arvoa sekä vahvistaa uusasiakashankintaa ja yrityksen markkina-asemaa. Asiakaspalveluun tulisikin suhtautua kasvun mahdollistajana, ei kulueränä. Cuuma on toiminut vuodesta 2005 ja tehostanut yli tuhannen yrityksen, yhdistyksen ja liiton asiakaspalvelua. Cuuman asiakkaita ovat muun muassa Verkkokauppa.com, Musti & Mirri, Pentik, Järvisydän, Matkapojat, Insinööriliitto ja Lippupiste. Cuuma uskoo pitkäjänteiseen kumppanuusajatteluun, jossa asiakkaiden kilpailukykyä sekä kustannustehokkuutta kehitetään jatkuvasti datan avulla. Cuuman missio on säästää ihmisten aikaa sujuvoittamalla asiakasyritystensä asiointia.
Keywords tikettijärjestelmä, tiketöintijärjestelmä, puhejärjestelmä, puhelinjärjestelmä, puhelinlaite, it-palvelu, it-ohjelmisto, asiakaspalvelujärjestelmä, mobiilivaihde, ohjelmistosuunnittelu.
Loading map...